start » Fitness » Trening Funkcjonalny

Trening Funkcjonalny

drukuj

 Trening Funkcjonalny 

To rodzaj ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami
Podczas treningu funkcjonalnego ważne jest dbanie o różnorodność ruchów. Każde zajęcia są inne. Jednego dnia są to zajęcia z ciężarem własnego ciała, drugiego ze sztangielkami, piłkami lub stepami. Co ważne na zajęciach nie ma choreografii czyli nawet osoba początkująca jest w stanie dołączyć do grupy , która ćwiczy już kilka miesięcy . 

Zalety treningu funkcjonalnego:

  •  wzmacnia całe ciało, ale nie powoduje widocznej rozbudowy mięśni.
  • ·    Zmniejsza ryzyko urazów podczas wykonywania codziennych czynności i pozwala nam poruszać się pewniej i wydajniej.
  • ·    poprawia gibkość i koordynację.
  • ·    zwiększa ogólną wydolność organizmu i poprawia krążenie krwi.
  • ·    Bardzo ważną zaletą tej formy ćwiczeń jest również wzmacnianie często zaniedbywanych przez nas mięśni głębokich. Mięśnie te odpowiadają za utrzymanie prawidłowej postawy i zapobiegają występowaniu bólów kręgosłupa. Jest to szczególnie ważne w przypadku osób, które prowadzą na co dzień siedzący tryb życia. Ich gorset mięśniowy jest często słaby, przez co często dotykają ich bóle szczególnie dolnej części kręgosłupa.

W każdej chwili możesz skontakować się z nami używając formularza zapytań oraz pod numerem tel.:

22 415 00 55

Zapisz się online na zajęcia. Szybko i łatwo, wystarczy 3 min.