start » Fitness » Pilates

Pilates

drukuj

PILATES


Na czy polega?
Pilates ( nieaerobikowy system ćwiczeń ) wymaga wysokiej koncentracji i skupienia, polega na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu. Dzięki takiej formie ruchu możesz w szybkim czasie wysmuklić całą sylwetkę, uzyskać płaski brzuch i zredukować tkankę tłuszczową. Rozciągnięte mięśnie stają się elastyczne, ciało jest bardziej sprężyste. Cała postawa zyskuje na jakości i jesteśmy smuklejsi. Charakterystyczny dla metody Pilatesa jest także fakt, iż nie skupia się on tylko na mięśniach dużych i mocnych, ale wzmacnia też mięśnie małe i słabe, o istnieniu których często w ogóle nie zdajemy sobie sprawy. Dopóki nie zaczniemy ćwiczyć. 

Kto może ćwiczyć?
Przede wszystkim pilates jest dla każdego! Ponieważ nie wykonujemy gwałtownych ruchów, podskoków, nie nadwyrężamy kości, ani stawów – pilates mogą ćwiczyć nawet ludzie, którzy mają problem z kręgosłupem, albo dużą nadwagą. 

ZALETY PILATESU:

• Poprawia elastyczność ciała. 
• Zwiększa siłę mięśni, w szczególności mięśni brzucha, dolnej części pleców, bioder 
i pośladków. 
• Równoważy siłę mięśni po obu stronach ciała. 
• Poprawia kontrolę mięśni pleców oraz kończyn. 
• Wysmukla sylwetkę i "wyciąga" ciało. 
• Poprawia stabilność kręgosłupa. 
• Zwiększa świadomość swojego ciała. 
• Uczy prawidłowego, pełnego oddechu. 
• Poprawia koordynację ruchową i równowagę. 
• Rozluźnia ramiona, kark i górną część pleców. 
• Bezpieczna rehabilitacja kontuzji stawów i kręgosłupa. 
• Pomoc w prewencji kontuzji układu kostnego i mięśni.

W każdej chwili możesz skontakować się z nami używając formularza zapytań oraz pod numerem tel.:

22 415 00 55

Zapisz się online na zajęcia. Szybko i łatwo, wystarczy 3 min.